Tengok-Tengok

Saturday, May 21, 2011

Jiwa kacau

Terasa mahu update. Tapi tak tahu apa yang perlu di update..Dalam kepala ada banyak cerita. Tapi semua stuck  disitu. Lately, aku makin lain. Kurang lagi melawak sperti dulu-dulu. Merapu, mengarut, bercerita dan brgurau senda macam dah lari cabut tinggalkan aku. Oh tidak,hormon gelak,merapu aku dah hilang....Oi, datang sini balik!!berani kamu lari!!.please.pulangkan.

Rasa sedih tengok sekeliling aku, Bila berkumpul, aku nak bercerita tapi semua msg tak sampai. Cerita tak menjadi, melawak lagila cam hampeh. Tuhan, aku nak kembali kepada aku yang dulu. Aku yang sekarang sangat tidak best. Rasa hidup sangat bosan. hari-hari pikirin kerja aja..waduh..Bila sih mahu pikirin cowoknya.. haha. ok. tak kelakar.

Tapi aku pegang hati aku supaya tidak berubah pada yang Esa. Dan berusaha keras untuk tidak berubah. Susah tahu. Hati ni walaupun kecil tapi boleh merubah diri tanpa disedari...Owh, aku perlu muhasabah diri selalu nih. harus!

Bila di office, officemate dah tegur, muka aku sentiasa berkerut.dah macam umur  30 tahu. Gila scary!! Tapi bukan ke kita patut senang hati bila kerja banyak? yang perlu susah hati bila tiada kerja untuk dikerjakan. kan?

No comments:

Post a Comment