Tengok-Tengok

Wednesday, January 12, 2011

cerita tiada tajuk!yes!

Kadang2 waktu keje kene rilek jugak kan..so janganla marah aku sbb bercerita ketika office hour..Bos..u baiklah!

Perempuan kate,lelaki ni sangat susah untuk difahami, lelaki plak kate,perempuan amatla complicated.Tapi sebab aku perempuan, aku sokong girl’s statement la.Sila jangan curang pada kaum anda.
Tapi aku nak cerita sebenarnya adalah pemikiran orang sekarang. Aku selalu berdepan dengan situasi-situasi berikut:

1.       oi Miss B,Ko jangan gaduh sangat nanti dengan Mr C.Nanti selalu gaduh nanti jatuh chenta.
-statement ni sangatla  x logic..aku hari2 gaduh ngan lelaki xde pon lelaki tu jatuh chenta ngan aku?

2.     Oi Miss A, Ko ni de kawan lain ke?asik kawan ngan lelaki je,cenggitu manila ade orang datang nak ngorat ko? Cube kawan ngan perempuan2 cantik macam kami ni,baru lelaki pandang tinggi.
-          Ye aku setuju part xleh kawan rapat sangat ngan lelaki, tapi aku memang ramai kawan lelaki.sebab lelaki ni x cerewet, lelaki selalu jujur ngan apa dorang cakap. Aku ni jens talkactive punye orang, tp bkn dgn sume orang. Kwn ngan lelaki akan membuatkan anda lebeih mengenali diri anda sebenarnya. Perempuan selalu kalau berkumpul cerita gosip2,pastu sebok Tanya bila aku nak kawen..pastu sebok jugak duk kenen2kan aku dengan si polan and si polan..hello….i’m not that desperate okeyyy..ok lelaki –lelaki sekalian,sila belanja aku makan.

3.   Lelaki selalu kata,Perempuan ni jangan nak demand sangat..ciri-ciri lelaki pilihan jiwa nak yang baik2 je..xnak merokokla la,alimla and bla bla..bla…memilih!huh
-wahai lelaki2 sekalian, bagaimana pula dengan ciri2 wanita pilihan anda?kene cantik,pandai,hormat orang tua dan bla..bla..bla..same ke x tu..everyone want the best tp best sgt ke kite ni?

Hai..marah benar ye cik atikah kite?hehe
Berdoa,Bersyukur dan Redha..itu adalah sebaiknya adik2...



 Ok. Tu aje.terima kasih.babai.

No comments:

Post a Comment