Tengok-Tengok

Sunday, January 23, 2011

Di hari Ahad!

Assalamualaikum..

Hari ni hari ahad.Hari ahad saya kerja..durh...please help me...semakin lama saya semakin tak suka dengan kerja saya. Hari - hari datang kerja dengan mood yg tunggang langgang dan muka yang sembap..owh sangat tidak menyihatkan jiwa raga. Please find me another job..tapi..tapi..tapi..nak keje apa?????...owh sangat stress!!!

Saya cuma nak bekerja dengan hati yang ikhlas tanpa perlu mengomel itu dan ini tentang kerja dan bos saya..owh atikah suka mengumpat bos sendiri..matila..

Doakan saya mendapat cinta...
cinta dekat kerja ye...
atau doakan saya dapat kerja yang sesuai dengan saya yang cerewet ngade2 nih.

ok. tu aje.bye.

P/S: nak letak gambar tensi tapi malas nak cr..so cuba2la bayangkan muka sya yang tension ini!

No comments:

Post a Comment