Tengok-Tengok

Tuesday, January 25, 2011

Bengang

Assalamualaikum,

Hari ni entry bengang, So tulisan kena kaler merah..nampak garang sikit.Susah bekerja dengan orang - orang yang emo nih, dan suasah juga bekerja dengan orang yang suka pandang rendah pada orang lain. Tolongla ye persekitaran..jangan fikir diri anda sahaja..fikir juga orang lain..saya juga tidak sempurna dan bersedia untuk ditegur dan memang patut ditegur. Siapa yang suka kan kene marah dan ditegur selalu tapi itu lumrah kerja. Saya sedang cuba bercinta dengan kerja saya sekarang. Tolong jangan potong stim ye persekitaran..

Saya cuba menjadi seorang yang sentiasa bersyukur dan menghargai apa yang dianugerahkan pada saya. Nasib dan aturan hidup kita semua adalah tidak sama. Dan saya cuba untuk menghargai aturan hidup yang dianugerah olehNYA kepada saya.


Ok. 2 aje.Bye.

2 comments:

  1. sabar kak ct.biasa ar tu kerja dgn org ^^ takpe,nanti kita buat bisnes herba life. HAHA xD kerja sendiri lak~

    ReplyDelete
  2. haha..ok tuh..nanti mintak ibu akak jadi penyumbang modal!hehehe

    ReplyDelete