Tengok-Tengok

Tuesday, February 15, 2011

Saya suka dia.

Kalau kita suka orang itu. Tidak semestinya kita dapat bersama dengan dia. Jodoh,ajal dan maut di tangan Tuhan. 


Ya, Jika saya memang suka pada seseorang, saya tetap akan memegang prisip bahawa perigi tidak pergi mencari timba biarpun hari-hari kita berjumpa, Tidak sekali-kali akan saya nyatakan rasa suka saya pada dia.Biar saya seorang sahaja yang tahu orangnya.Lagipun rasa itu hanya rasa suka.Bukan rasa cinta dan sealiranya. Maka kenapa perlu saya mengucapkan suka kalau saya sendiri hanya suka pada dia.Tidak bertekad dihati sekali pun?

Ya,saya seorang yang konservetif. Saya di luar, tanya la dalam apa bicara pun. Bersembangla dalam 'genre' apa pun,Saya boleh 'in' bak kata orang Kl.Saya seorang yang sederhana, loyar buruk dan selamba dan kadang kala dikata sombong dan garang juga. Tapi tidak sekali-skali bila hal berkenaan berkaitan dengan hati. Kerana bagi saya, Saya mahu teman istimewa saya menjadi teman hidup saya. Tidak sekali-kali mahu mencari teman yang akan dibuat 'trial and error'.

Being single and available is not a crime anyway, So, why should i must have a boyfriend to follow people rules? That is really annoying when people always ask me when i am going to married.

Saya masih mencari, mencari dan mencari. So,dari mereka-mereka ini duk bertanya soalan-soalan cepu emas berikut, Adalah lebih bagus mereka-mereka ini mendoakan semoga saya dapat bertemu jodoh saya.  Itu lebih bagus.Dan saya akan gembira!

ok.2 saje. Bye



No comments:

Post a Comment